Снимки от мача България-Холандия

Снощи бях на мача в Амстердам. Въпреки, че паднахме, беше невероятно. Събрахме се един автобус хора от централен Hessen в Германия и сутринта в 8:30 тръгнахме за Холандия от Darmstadt. Трябваше да е в 7:00, но имаше голяма катастрофа по-пътя за Mainz и автобуса се забави. Пет и половина часа лаф, карти, бира и доспиване в автобуса и стигнахме до Амстердам.

Когато слязохме от автобуса, оператор на БТВ ни снима за малко. После се пръснахме из града да разглеждаме. Имаше и още хора от Darmstadt, които бяха пристигнали още предишната вечер. Амстердам е страшен град. Сега около мача се виждаха хора с оранжеви екипи навсякъде и ние българите пръснати на малки групи из града изглеждахме като малки островчета в тълпата. Навсякъде ни поздравяваха и дори се опитваха да викат „Българи юнаци“. Случи се да съм по близо до един, който беше бая по-едър от мен. Той ми хвана ръката да ме здрависва и започна да ми фъфли нещо. Едва не ми насини ръката от ентусиазъм. Казах му, че съжалявам за бъдещата им загуба. По-късно влязохме в един бар да се снимаме с едни пияни холандци. Това трудно си го представям да стане ако нещата бяха реципрочни.

Наближи време за мача и тръгнахме за стадиона. Объркахме спирките и се оказахме на южния вход, а българската агитка беше в северната част. Бързо разбрахме, че не сме където трябва, защото около нас имаше само оранжево, което ни гледаше с нездрав интерес. Заобиколихме и се сляхме с групичките българи. На влизане в стадиона забелязах, че пускаха дори и едвам ходещите пияници. Имаше един холандец, който започна да прегръща охраната и въпреки това не му направиха нищо. Казаха ми, че на мача в Люксембург един българин са го носели до седалките.

Самия стадион ме шашна. Аз не се интересувам много от футбол и последния стадион, на който съм бил е стадион Ботев в Пловдив. Като направите сравнението с този тук може да разберете какво съм изпитал. Направи ми впечатление колко са стръмни скамейките за да се позволи на всеки идеален поглед над игрището. Интересно ми е как никой не пада.

Преди да започне мача започнаха да дават отделни хора или групи за по 1-2 минути на електроните табла. Мен ме дадоха два път, като втория беше за секунди. Супер лудо чувство е. Надявам се да мога да намеря видеото.

Публиката бързо се напълни. За българите бяха отделили един сектор, но изглежда БФС не са успели (или не са пожелали) да продадат всички билети и в сектора ни имаше и холандци. На входовете към скамейките през цялото време имаше бая полиция, а в бара отзад бяха спрели бирата. Имаше само безалкохолна. Те някой хора и без това бяха доста пияни и не се размина да няма инциденти – двама от нашите изглежда бяха объркали седалките и не искаха да се преместят. Наложи се да идва полиция след като започнаха да правят проблеми. Мисля, че ги изхвърлиха от стадиона.

На мача знаете какво стана. След това всички бяхме умрели. Холандците ни подвикваха разни неща, но не им отговаряхме. Не че не сме го очаквали, но като стане и си там е друго. Независимо от това всичко си струваше. Качихме се на автобуса и в седем часа си бях вкъщи.

pic_5068.jpg pic_5076.jpg pic_5108.jpg
pic_5111.jpg pic_5159.jpg pic_5187.jpg
pic_5193.jpg pic_5229.jpg pic_5265.jpg

Ето и още снимки от пътуването до Холандия и из Амстердам и от самия мач.

Клиповете:

На влизане в стадиона
Българи танцуват хоро с един холандец

Като сглобя и останалите клиповете, ще ги пусна и тях.

[tags]мач, холандия, българия, амстердам, агитка, българи, darmstadt, германия[/tags]

2 коментара

1. браво за разходката… бтв, по телевизията доста често се чуваше българската агитка 🙂

както е тръгнало догодина няма да си правите екскурзия на юг от хесен 🙁

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.