Форумът
       
 
Начало Регни се Потребители Q&A
Подробно търсене    
 
   
   
 
Влез
   
   
   
 


Unbefristete EU-Arbeitsgenehmigung за студенти след 5 години


Форумът Учението Какво искате да се промени в TUD
  
Потребители писали по темата: gafas
      Часовете са в GMT + 1 Hour  
Създайте нова тема  Напишете отговор

Какво искате да се промени в TUD
Автор Съобщение  
 
09 Jan 2007 16:50 Цитирайте
gafas
Мнения: 66



Вижте профила на потребителя  
Изпратете лично съобщение

Отдавна си мисля за това ,какви промени трябва спешно или не да се направят в ТУ Дармщадт за да станем топ университет. Вярно, ще кажете , ние тея промени ги обсъждаме на всяко студентско събрание и бла бла. Но няма ли да е по-добре да съставим списък с 25-30 конкретни стъпки за конкретни промени в унито. Така ще може да се организира нещо по-сериозно, ще може да се развява този списък пред декана и пред професорите докато ни намразят и пр. Ето според мен кратък ( за сега) списък с необходимите променив в ТУД.

1. Въвеждане на следните програми : Информатика (Софтуерно и Хард. Инжнинерство) Бакалавър и Магистър, Архитектура и Машиностроене на Английски език. (със TOEFL)

Възможност: Ако погледнем обективно , в ммента ( поне за Информатиката) има достатъчно англо-говоряши професори , които да се справят. Пари , доколкото знам ,точно в този отдел са предостатъчно .

Причина: Това, според мен , са 3те най-популярни практически ориентирани прогрмаи, които ТУД предлага. Ако се пуснат на английски университета ще може да привлече много гениални таланти , които сега отиват иначе в САЩ - > говоря за отличници по олимпиади, и хора като мен Smile Това ще вдигне нивото на унито изключително много

2. Насърчавене на проектите между университета и частните фирми. Говоря за проекти ,които се дават от частни фирми и се изпълняват от студентите. Идеята е на студентите да им се плаща , АКО проекта е успешен. Може да бъде включено в програмата по обучение при повечето инжинерни специалности като свободен избор вместо някой предмед , дето не ти върши работа

Възможност: не се изискват изключително големи ресурси освен няколко професора да наблюдават 10на асистента и 200-300 студента

Причина: Студентите ще придобият много знания , ще практикуват получените досега и , ако са се справили добре , ще имат препоръка от частна фирма.



3. Въвеждане на нови предмеди и отпадане или реформиране на остарелите предмети.

Възможност: това си иска доста организация и воля

Причина: Всеки от нас се сблъсквал с няколко идиотски предмета, с лекции , които служат да си обършеш задника. Просто студентите, представители на съответният Beriech в парламента всеки семестър може да организират Интернет допитване до другите студенти , кой предмет е излишен , в кой предмет каква промяна е необходима. Ще кажете , че това се прави и сега от професорите, но докато не е координирано от централно място няма да видим особен ефект. Досега да сте осетили промяна в някой курс ? ( друг е въпроса , че трябва да посетиш курса 2пъти за да го забележиш)

4. Да си има определени преподаватели за определени курсове. Не ви ли писна всяка година различен преподавател по компютри, различен скрипт и корено резлични домашни?

Възможност: според мен, напълно реализуема

Причина: Еми , първо ако всеки семестър преподава един и същ професор по 1 предмет, то лекциите с времето ще станата по-добри. Второ, на студентите ще им е по-лесно. Няма нужда да търсите скриптове от минали години.

Еми това е за сега. Помогнете да направим тези идеи поне 30тина.

Драго




Peeing your pants it like happiness,everyone can see it, but only you can feel its warmth.
      Нагоре  
Създайте нова тема  Напишете отговор

Форумът Учението Какво искате да се промени в TUD
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можеш да добавяш файлове към форума
Можеш да сваляш файлове към форума
 


      Нагоре  

Страница 1 от 1
Идете на:  
Powered by phpBB ©  | Translation by: Boby Dimitrov
Avalanche style by What Is Real © 2004