Електронната търговия в България я няма никаква. Аз си мислех, защото хората не са свикнали с електронните разплащания, които така или иначе са безкрайно усложнени от банките, а и доставките все още са скъпи. Има го и момента, че хората още ги е страх от нета и не знаят какво да очакват. Това е нормално като се има предвид, че и тук, където нещата работят от много години, все още има доста хора които имат предрасъдаци.
Оказа се обаче, че в България има хора които активно работят срещу това.
Статията в news.bg.
Законът (ч.53). Идеята е, че 1 седмица след продажбата, магазина няма право да изисква пари от клиента, "за да можел да има време да се откаже от покупката"! Помня, че имаше някакъв момент с 2 седмици, но не го прочетох цялото. Това си е автоматична смъртна присъда за тези магазини. По-добре беше да съдадат орган за контрол - копува се, плаща се и ако клента не е доволен се обръща към регулаторния орган ако има проблеми.